fbpx

jak žít bohatší život, mít více času a zbavit se prokrastinace i depresí?

 

Dokonce i když si teď myslíte, že bez mobilu nedokážete žít ani minutu!

Díky jedné knize, která mění životy lidem po celém světě…

{

Tato kniha vám přirozeně změní život. Po jejím přečtení cítím, že mám nad svým telefonem kontrolu, že mě neovládá.

—Amazon recenze

Kdykoliv máte volnou chvilku, vytáhnete svůj telefon. Čekáte na metro, než přijde objednávka, dokonce když jdete na záchod… je-li to víc než 30 vteřin, telefon vyndáte.

Cítíte uvnitř prázdnotu, kterou byste rádi zaplnili, na chvilku. Možná vtipný meme či obrázek kamaráda. Podívat se, jestli někdo nenapsal nebo jestli nepřišly nějaké novinky… Ale tuhle díru to nikdy nezaplní. Ani když se těch 30 vteřin promění ve 30 minut.

A znovu nezvládnete udělat to, co jste si teď naplánovali. V dnešní době to vypadá, že se čas uvnitř telefonu snadno vytrácí. Stačí jediná zpráva a opět se ztrácíte v nekonečném proudu neuspokojujících informací.

Je to první věc, po které se ráno natáhnete. Světlo obrazovky je to poslední, co v noci vidíte před spaním. A spánek už není, co to bývalo. Je o tolik těžší cokoliv udělat.

Bývali jste produktivní, ale teď se už nějak nemůžete tak dobře soustředit. Tam vzadu, uvnitř hlavy, vás to pořád táhne, abyste se podívali, jestli je něco nového. A jakmile vás telefon vcucne, je taaak těžké dostat se ven.

po přečtení jedné jediné knihy budeš:

 

vědět, jak dostat svůj mobil pod kontrolu

 Používám telefon, když ho potřebuji, ne když se nudím. Trávím na něm tolik času, kolik si rozhodnu a jsem si toho vědomý.

mít více času na to, co je pro tebe důležité

Když nemrhám časem na telefonu, sociálních médiích a sledováním zpráv nebo videí na youtube, mohu dělat to, mám k dispozici čas na to, co mě dělá šťastným. Zbavil jsem se zlozvyku prokrastinace.

mít lepší vztahy

Když jsem se svou rodinou a přáteli, jsem s nimi celou svou pozorností a mohu s nimi mít naplňující rozhovory.

schopen se lépe soustředit a zlepší se ti paměť

Nemyslím na telefon, když dělám něco jiného, mohu se klidně soustředit a jsem při práci efektivnější a uvolněnější. Když se soustředím, lépe si pamatuji. 

šťastnější a spokojenější každý den

Když necítím tlak ze srovnávání se s ostatními na facebooku, z nutnosti vědět  všechno o všech, z neustálého sledování negativních novin, cítím úlevu a jsem schopen si užívat svůj život.

Od Catherine Price

Jak se rozejít se svým telefonem

 

Zbavte se závislosti na svém mobilním telefonu!

Život bez deprese a prokrastinace je možný.

Získáním kontroly nad svým telefonem budete mít lepší spánek, zvýšenou produktivitu, pocit většího naplnění, lepší vztahy a více

přeloženo do jazyků

vydáno v zemích

recenze v mezinárodním tisku

}

Kolik vás stojí hodina vašeho času?

A co hodina času každý den?

Kolik času strávíte na telefonu?

Že hodně? S knihou “Jak se rozejít se svým telefonem” můžete přestat o takový čas přicházet. Většina lidí tráví na mobilu průměrně 3 hodiny denně! 

Co byste mohli dělat se svými třemi hodinami?

Máte čas  s ním plýtvat?

"Díky této knize jsem se zamyslela nad tím, kolik času trávíme na telefonu. Kniha mi dala čas a tipy a sama si nyní mohu rozhodnout, kdy a zda služby využiji."

– Kristyna Koblasová

"Bylo pro mě zásadní zjištění, jak moc se proměnilo mé denní fungování. Stíhala jsem najednou více práce, zároveň jsem byla ve větším klidu a užívala si bytí v prosté přítomnosti."

– Michaela Svobodová

"Jakoby zmizelo nějaké zvláštní napětí, které je v běžný den někde na pozadí, ale které si normálně neuvědomuji."

– Adéla Sotolařová

Novinářka Martina Burýšková sdílí výsledky, které získala použitím metod v knize Jak se rozejit se svým telefonem.

Pořád si nejste jistí?

Co kdybychom vám řekli, že nic neriskujete?!
Jsme si jistí, že v knize najdete funkční informace pro zlepšení svého vztahu s telefonem. Bereme proto odpovědnost na sebe se 100% garancí vrácení peněz po 30 dnů!

Pokud po přečtení knihy budete mít pocit, že vám nic nepřinesla, pošlete nám ji zpět a my vám vrátíme peníze.

Výzkum ukazuje, že nadužívání mobilního telefonu způsobuje:

 

q

Restrukturalizaci vašeho mozku

Mozek je pravděpodobně jediný orgán, který se mění v závislosti na vaši činnosti. Ano, používání telefonu ovlivňuje jeho strukturu. A ne v dobrém.

q

Snížení rozsahu pozornosti

Multitasking je pověra. Soustředit se můžeme pouze na jednu věc. Anebo udělat chaos z mnoha věcí souběžně.

q

Poškození schopnosti rozumět emocím

Bez vysvětlujících smajlíků jsme stále méně schopni porozumět emocím těch, s nimiž přicházíme do styku.

q

Nedostatek sebevědomí v osobní komunikaci

Jelikož nerozumíme ostatním, raději nekomunikujeme. Alespoň ne tváří v tvář. Je bezpečnější textovat.

q

Pokles sexuální aktivity

Ze statistických údajů vyplývá, že mladší generace, které mají smartphony a jsou od útlého věku aktivní na sociálních sítích, mají méně sexu. A tato čísla neustále klesají.

q

Závislost

Na otázku, zda by si raději nechali zničit telefon anebo zlomit ruku, někteří odpověděli dotazem, jestli budou moct se zlomenou rukou stále používat telefon.

q

Úzkost, deprese a osamělost

 Přesto, že jsme neustále v kontaktu s lidmi na sociálních sítích, nakonec se  v životě cítíme víc a víc sami. Život je to, co se odehrává mimo telefon. 

S tím vším můžete skoncovat hned teď!

 

Nahlédněte do knihy zdarma

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

0
Váš košík
  • No products in the cart.